LPRng

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 6 Sie 2003, 01:11:28 CEST

On Tue, 5 Aug 2003, Jakub Bogusz wrote:
> A, no tak, zapomniałem o istnieniu ready w Ra.

W Wybielaczu(TM) AFAIK też będzie (to jest praktyczna rzecz - wystawia się
tam rzeczy, które są gotowe do przerzucenia lub się kompletują).

> Dochodzi jeszcze priorytet źródła.

To prawda, ale to raczej nie powinno zmieniać nic. Priorytet powinien być
brany IMHO dopiero w momencie gdy mamy pakiety o identycznej
wersji/release/epoch. W innym przypadku - najpierw samą
wersję/epoch/release.

> Jeszcze sprawdzę jak to jest, jeśli nada się równe priorytety dla
> general i security w pliku (da się z linii poleceń? w przypadku -n
> decyduje kolejność opcji).

AFAIR to kolejność jest równoznaczne z nadaniem priorytetów.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...