distfiles - TODO

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 6 Sie 2003, 10:29:57 CEST

On Wed, Aug 06, 2003 at 09:31:12AM +0200, ankry w green.mif.pg.gda.pl wrote:

> Jakas flaga w katalogu ?

Do każdego pliku <md5>/foo jest <md5>/foo.desc, tam można by to info
wrzucić, ale nie sądzę, by to miało ułatwić życie mirrorującym. Ew.
można by zrobić katalog by-md5/attic/. builder jak próbuje z df ciągnąć,
to by najpierw normalnie, a potem stamtąd próbował.

Pozostaje tylko określić jakie pliki przenosić do Attic. IMHO wszystkie,
które nie są używane na czele jakiegokolwiek brancha. Druga opcja to
ostatnie N rewizji speca, lub M dni, cokolwiek większe -- zostaje.

> Moze niech zawsze probuje, jak mu sie z URL-a nie uda ?

Gadałem o tym z wrobellem na privie też. Wydawało mi się, że df spełnia
dodatkową funkcję anty-trojanową (źródła są ściągane ze znanego URL,
więc trudniej podłożyć złe). To jest oczywiście tylko utrudnienie, ale
zawsze coś.

Ale niezbyt działające URL-e to chyba znaczny problem, więc chyba trzeba
będzie tak zrobić.

> Zdaje sie, ze to poprawialem. Trzeba by wyprobowac wersje z cvs.

Zaraz zrobię cvs up.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h