distfiles - TODO

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 6 Sie 2003, 10:50:52 CEST

On Wed, Aug 06, 2003 at 10:29:57AM +0200, Michal Moskal wrote:

> Do każdego pliku <md5>/foo jest <md5>/foo.desc, tam można by to info
> wrzucić, ale nie sądzę, by to miało ułatwić życie mirrorującym.

No właśnie - powinno być coś, żeby dało się takie pliki wykluczyć
z rsyncowania. Albo osobne drzewo, albo fragment nazwy/ścieżki, żeby
działało --exclude.

> Ew.
> można by zrobić katalog by-md5/attic/. builder jak próbuje z df ciągnąć,
> to by najpierw normalnie, a potem stamtąd próbował.

Tak już lepiej.

> Gadałem o tym z wrobellem na privie też. Wydawało mi się, że df spełnia
> dodatkową funkcję anty-trojanową (źródła są ściągane ze znanego URL,
> więc trudniej podłożyć złe). To jest oczywiście tylko utrudnienie, ale
> zawsze coś.
>
> Ale niezbyt działające URL-e to chyba znaczny problem, więc chyba trzeba
> będzie tak zrobić.

Ale informacja, czy było ściągane z URL-a, czy dropin (i czyjego),
jest w .desc? To powinno wystarczyć.
Tylko żeby w przypadku ściągania z dropin pomimo istnienia URL-a było
odnotowywane, że źródła nie pochodzą bezpośrednio z URL-a.