statut stowarzyszenia

Czw, 7 Sie 2003, 00:42:20 CEST

Wrzucilem projekt statutu stowarzyszenia do CVSu.

PLD-doc/stowarzyszenie/statut-pld.html

Chetni do wspolnej pracy nad nim ?

BTW: Wlasnie mam przed soba ustawe o stowarzyszeniach i wyglada, ze problemu
     maloletnich nie ma. Przynajmniej tych >16 lat.

BTW2: Mam tez przed soba ustawe o prawie autorkim i MSZ na podstawie
      Rozdz.1 Oddz.2 Art.17 nie ma tez problemu maloletnich w kwestii
      praw autorskich. Opinie prawne ?

  phone (48)(58) 347 14 61