apache{,1}.spec (było: Re: apache 1.3.28)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 12 Sie 2003, 14:31:23 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> [27-07-2003 19:20]:
> On Sat, 26 Jul 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> A nie mozna tych domyslnych stron wyrzucic do podpakietu?

Stracą wtedy sens istnienia.  Przecież nikt nie będzie tego specjalnie
instalował...

A przy okazji: co sądzicie o przeniesieniu całej dokumentacji do modułów
(tych rozpowadzanych z tarbalem) do podpakietu (np. apache-manual lub
apache-doc)?  Mnie by to pasowało, bo wtedy łatwiej byłoby ją przeglądać;
teraz, jeśli szukam jakiejś funkcjonalności, mam do wyboru albo instalację
pakietu (-> aktywacja modułu w /etc/httpd/, restart Apache...), albo
korzystanie z <http://httpd.apache.org/>.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]