SPECS: pygmalion.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 12 Sie 2003, 15:04:27 CEST

On Tue, Aug 12, 2003 at 07:54:46 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> OK. Nie mam ochoty tego poprawiac. Zaraz cofne.

Poprawiłem tego patcha i dodałem kilka nowych. Teraz tylko potrzebny
jest ktoś, kto w miarę orientuje się w źródłach tego programu i zna c++
(bo ja nie znam) i poprawi te moje stworzonka, bo program zaczyna się
od segmentation fault. Na początek trzeba poprawić push_back, bo w tej
chwili jest to wykomentowane - tylko po to, żeby pakiet się budował do
końca, w celu wykrycia innych błędów, czy to w kodzie, czy w specu.
Następnymi podejrzanym są pozostałe patche c++_* oraz sqrt, bo reszta
jest chyba neutralna.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/