admin: data (HEAD)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Wto, 12 Sie 2003, 22:37:51 CEST

Quoting Piotr Szymański <djurban w averne.net>:

> Tez nie lubie slacka, ale mysle ze powinnismy wreszczcie zaczac wspierac DC.
> Z prostego jednego powodu: ra jest nieziemsko przestarzale ze swoim glibcem i
> gcc, dc poki co jest jedynym dostepnym rozwiazaniem, ktore mozna
> bezproblemowo nalozyc na ra i miec nowy i z tego co slyszalem sprawny system.

blablabla. na GOLEGO minimal-base RA. reszta sie rozjezdza. sam
widziales, DC jest tylko nieoficjalnyum snapshotem NESTa (z naciskiem
na "nieoficjalnym") i dodatkowo TYLKO bna wybrane x86. raczej tylko
i686 jako tako wiecej (no, jest i586)

w tej chwili supportowane przez _PLD_ jest: x86, athlon, sparc, ppc,
alpha

jezeli DC chce zostac oficjalnie wspierana rzecza, to musi obslugiwac
wyzej wymienione arch. bo jak dla mnie to jest jakis wybryk
natury. (dla mnie nieuzyteczny - ppc)

> No chyba ze wydamy Ac w ciagu 2-3 miesiecy, co mi nie jest na reke, bo bede
> musial myslec nad ponownym backportem obslugi vfolders do 3.1, bo tamten ma
> bugi, wiec biorac kierunek Ac - luty 2004, mozemy wesprzec dc.

biorac pod uwage to, iz calosc juz prawie jest dopieta (botstrapy
chyba jzu mmazur z cieciwa zrobili) + czesc infrastruktury jerst
zrobione to pewnie na dniach zacznie sie mielenie. samo przemielenie
wszystkiego pewnie zajmie pare dobrtych tygodni. wez pod uwage, ze AC
jest robione takze pod tym wzxgledem, aby obslugiwalo wiekszosc arch,
a nie na zasadzie " robimy na i686 a reszta niech spierdala"

i jeszcze raz powiem tak: jezeli ktos chce robic wslasne LD to niech
nie probuje tego podlaczac pod oficjalnosc. zaciemnia tym sytuacje i
luzerzy mysla, ze to jest oficjalna wersja PLD (zreszta:
etc/pld-release ma "PLD Linux DC" - zaraz ? jezeli to snapshot czegos
to dlaczego sie przedstawia jako cos nowego ? )

zauwaz, ze mimo ze ja mam praktycznie swoje cale PPC zrobione, to nie
probuje tego podpinac i mowic ze to jest oficjalny snapshot blabla

sigh. koniec jak dla mnie dyskusji.

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej