admin: data (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 14 Sie 2003, 06:47:57 CEST

On Wed, Aug 13, 2003 at 18:16:33 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> (...)
>
> No to na tym etapie jest miodzio.

Obejrzyj teraz. Tym razem olej tylko dwie linijki błędów:

Use of uninitialized value in concatenation (.) or string at ./vfmg line 297.
Use of uninitialized value in concatenation (.) or string at ./vfmg line 297.

Sprawdź też wywołując z innym LANG, np.:

LANG=it_IT ./vfmg 2>&1 | less

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/