redi i uprawnienia

Czw, 14 Sie 2003, 08:04:11 CEST

> Ok. A wytłumaczy mi teraz co w takim razie robi główne drzewko z rpmami? I jak
> powyższy sposób się sprawdza, bo mi się wydaje trochę przekombinowany (ale
> fakt, że się nie znam).

Pakiety w ready moga miec niespelnione zaleznosci lub lamac zaleznosci
innych pakietow (A w wersji X wymaga B w wersji X; B przebudowano, a A
jeszcze nie).
W glownym drzewku to sie nie powinno zdarzyc.

Po spelnieniu zaleznosci i podpisaniu powinno nastepowac (automatyczne?)
przejscie ready -> glowne drzewko.

  phone (48)(58) 347 14 61