redi i uprawnienia

robert j. wozny speedy w ziew.org
Czw, 14 Sie 2003, 08:59:17 CEST

Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:

> Druga sprawa: na chwilę obecną wszystkie buildery (5 maszyn) ma klucze
> pozwalające na wsshowanie (wscpowanie) się na konto pldac w ep09. Nie muszę
> chyba mówić jak wielkie są to uprawnienia (a może muszę: z tego konta ma się
> pełny dostęp do drzewka AC na ftpie). O ile nie sądzę, żeby rzeczywiście coś
> złego się stało, o tyle strasznie mnie ten fakt gryzie.

Krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrwa mac.

do scp'owanie pakietow sluzy konto fpldac. jak nie potrafisz sie za
cos zabrac to mow, a nie rob smierdzaca zgnilizna dziure w
bezpieczenstwie na odleglosc.

masz druga zolta kartke. natychmiast popraw.

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej