tcp_wrappers i weak_severity

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 16 Sie 2003, 20:47:25 CEST

On Fri, Aug 15, 2003 at 09:02:51PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Zerknij do Debiana - ten patch jest stamtąd, może zapomniałem jakiś fragment
> np. Makefilea zmergować.

W stosunku do Debiana zabrakło właśnie fragmentu dodającego
weak_symbols.o do biblioteki.

Ale u nich też coś nie tak - albo brakuje #include <tcpd.h>
w weak_symbols.c (i te weak_symbols przez to wcale nie są weak),
albo muszą zmieniać pakiety korzystające z libwrap, żeby nie zawierały
tych symboli lub miały zdefiniowane HAVE_WEAKSYMS.
Albo to "weak" nie jest używane i mają kolizje symboli... trudne do
zauważenia, nie udało mi się spowodować, żeby to coś zaszkodziło
w przypadku bibliotek dzielonych (nie widzę, żeby weak coś zmieniało
w tym przypadku zmiennej zainicjowanej w dwóch różnych bibliotekach
- i tak jej początkowa wartość zależy od kolejności linkowania...)
- może dopiero przy dynamicznym ładowaniu...