Obsoletes czy nie obsoletes

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 24 Sie 2003, 18:06:30 CEST

Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> [23-08-2003 23:01]:
[...]
> Np. "używam/chcę używać boa/thttpd/* do podawania statycznych stron na
> tej samej maszynie, na której apache męczy servlety/php/skrypty perlowe" ;)
> Takie wystarczy.

Takie jest.  Także danie użytkownikom możliwości odpalenia własnego
Apache1+mod_perl1, podczas gdy systemowym jest Apache2.  Albo czego
tam sobie zażyczą.  Chcę, żeby migracja była prostsza.

[...]
> Trzymanie skryptów czy binarek o stałej zawartości w /var też średnio...

Też (chociaż IMHO w tym wypadku mniejsze zło).

To co: binarki do /usr z symlinkami w /var, a skrypty (np. perla czy sh)
w /var, bo ktoś może chcieć sobie edytować? ;-)

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]