UWAGA

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 15 Sie 2003, 14:28:32 CEST

Raz się zdarzyło, że builder sparc został rozpacynkowany, bo ktoś wykonał
chown builder:users -R ~builder i przy okazji rozpieprzył chroota siedzącego
na tym koncie. Dzisiaj, po otrzymaniu informacji, że wreszcie dostałem
uprawnienia wymagana do dokończenia automatyki na alphie, puściłem testowe
zlecenie na wszystkie arch i okazało się, ze ktoś w powyższy sposób rozwalił
(wczoraj jeszcze działający) builder athlona. I znowu jestem w plecy z czasem
(a już byłem święcie przekonany, zę wszytko działa).

UPRASZA SIĘ ADMINÓW WSZYSTKICH MASZYN NA KTÓRYCH STOJĄ BUILDERY, ŻEBY UWAŻALI
DO JASNEJ CHOLERY CO ROBIĄ.

A teraz spróbuję zreanimować ten builder i mam nadzieję, że mi się to uda, bo
jak nie to znowu będzie trzeba czekać, aż który admin się pojawi.