Blad w howto

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Sob, 16 Sie 2003, 10:42:43 CEST

On Fri, Aug 15, 2003 at 02:00:43PM +0200, Gutko wrote:
> O ile sie dobrze orientuje to jest niescislosc w tym howto.
>
> http://pld.linux.edu.pl/ra2nest-test_mini_howto.html
>
> Razem z paczkami przy upgrade powinien byc tez podany beecrypt bo
> inaczej wsypuje sie na amen caly rpm

byćmoże masz rację. Jednak upgrade do DC, według wskazówek z tego howto,
nie spowodował u mnie żadnych problemów ;] (poza brakiem
elfutils-libelf które musiałem jeszcze doinstalować). Jak do tej pory
(odpukać) wszystko działa. :)

pozdr
--
Krzysztof "e-krolik" Królikowski /* kobylkowska.net Admin */
Mail to: krzysiek[at]kobylkowska[dot]net | URL: http://www.kobylkowska.net