redi i uprawnienia

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 18 Sie 2003, 15:45:24 CEST

On Wed, 13 Aug 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Obecnie na ftpowym drzewku ac jest kopia tego co jest w Ra. Problem w
> tym, że póki co budowanie będzie szło tak jak przed mrożeniem Ra, także
> katalog ready jest raczej zbędny. Right?

Raczej nie - to jest bardzo użyteczna sprawa.
W ready lądują kompletowane rzeczy, czyli na przykład nowy xmms się
buduje. PRzerzucasz sobie do ready, stamtąd instalujesz. Teraz budujesz
dodatki i rzeczy zależne (jest tego troszkę). To sobie sukcesywnie
przenosisz do ready. Jak masz gotowe to przenosisz hurtem.

Zaleta jest taka, że ludzie nie "testują" na własnych kościach testowych
buildów, które ktoś puścił kontrolnie na przykład...

> Druga sprawa: na chwilę obecną wszystkie buildery (5 maszyn) ma klucze
> pozwalające na wsshowanie (wscpowanie) się na konto pldac w ep09. Nie
> muszę chyba mówić jak wielkie są to uprawnienia (a może muszę: z tego
> konta ma się pełny dostęp do drzewka AC na ftpie). O ile nie sądzę, żeby
> rzeczywiście coś złego się stało, o tyle strasznie mnie ten fakt gryzie.

BTW - musimy się dogadać odnośnie tagowania, ale to dzisiaj wieczorkiem na
ircu będę cię łapał.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...