redi i uprawnienia

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 18 Sie 2003, 19:08:28 CEST

On Monday 18 of August 2003 15:45, Paweł Gołaszewski wrote:
> Raczej nie - to jest bardzo użyteczna sprawa.
> W ready lądują kompletowane rzeczy, czyli na przykład nowy xmms się
> buduje. PRzerzucasz sobie do ready, stamtąd instalujesz. Teraz budujesz
> dodatki i rzeczy zależne (jest tego troszkę). To sobie sukcesywnie
> przenosisz do ready. Jak masz gotowe to przenosisz hurtem.
>
> Zaleta jest taka, że ludzie nie "testują" na własnych kościach testowych
> buildów, które ktoś puścił kontrolnie na przykład...

Hmmmmmmmmmmmmmm. To może ja powiem jak działa nowa automatyka:
- buildy normalne powodują ładowanie pakietu do ready na ftpie, automatyczny
upgrejd pakietu na builderze oraz jego trzymanie w lokalnym keszu pakietów
(żeby przy konieczności dobierania BRów nie trzeba było ssać z sieci)
- buildy testowe lądują w test na ftpie... i tyle Żadnych automatycznych
upgrejdów, żadnych keszów.

Czy mógłbyś mi jeszcze raz podać jak ma wyglądać metodologia pracy nad
pakietami, bo najwyraźniej będzie trzeba zmodyfikować automatykę (co mi się
nie podoba, bo pythona znam... teoretycznie, a malekitha przez najbliższe dni
niet). Chociaż. I tak póki co jest przenoszenie builderów i budowanie base,
czyli to jeszcze nie są zbyt aktualne problemy.

> BTW - musimy się dogadać odnośnie tagowania, ale to dzisiaj wieczorkiem na
> ircu będę cię łapał.

Ja się na tagowaniu nie znam. Wymyśl coś konkretnego, dopisze się do
automatyki i tyle.