mmazur iluzjonista

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 17 Sie 2003, 16:10:48 CEST

[root w alpha lib]# pwd
/usr/lib
[root w alpha lib]# rpm -qf libgcc_s.so.1
libgcc-3.3.1-1
[root w alpha lib]# rpm -qf /usr/lib/libgcc_s.so.1
file /usr/lib/libgcc_s.so.1 is not owned by any package
[root w alpha lib]# rpm -qf ./libgcc_s.so.1
file ./libgcc_s.so.1 is not owned by any package
[root w alpha lib]# rpm -ql libgcc|grep gcc_s
/lib/libgcc_s.so.1
[root w alpha lib]# rpm -q rpm
rpm-4.3-0.20030610.13

Pytanie: czy ja o czymś nie wiem, czy jestem magikiem?

Btw: wyszło dlaczego na alphie nie działa c++ w gcc. Bo ktoś (możliwe, że ja,
ale jeśli ja, to znaczy, że rpm jest mocno popsuty) przy okazji ładowania tam
jakiś zewnętrznych gcców zostawił stare /usr/lib/libgcc_s* które jest używane
zamiast tego co trzeba.