Co wolno komu w Ra-branchu i inne 'zasady' ( było Re: SPECS: python-PyKDE.spec (RA-branch) )

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 19 Sie 2003, 21:24:04 CEST

On Tue, 19 Aug 2003, Mateusz Korniak wrote:
> Temat widzę wraca jak bumerang. :/

I będzie :)

> Rozumiem że mając środowisko Ra gdzie mam rozwijać pakiet Ra. ? Na HEAD,
> tak ? Psuć co tam było,robić merge z RA-branch, zostawić pakiet
> niebudowalny w NEST/Ac na HEAD i jak już wszystko pójdzie ładnie, tracić
> czas na merge na RA-branch ?!?

Ale moment - przeważnie nie ma problemu z robieniem na HEAD rzeczy dla
RA... Jeżeli coś jest nie tak to wybierz sobie brancha i na nim to rób.
Nie może być takiej sytuacji, że w RA jest nowsze niż na HEAD, bo powoduje
to, że twoja praca jest często zmarnowana...

Nikt ci nie zabrania robienia czegoś u siebie pod kątem RA, commit do
RA-brancha , a następnie po poprawkach drobnych (przeważnie) na HEAD, z
komentarzem typu: "works on RA, not tested in new environments". To takie
wielkie wyrzeczenie???

> Jedyny argument jaki padł za tym cyrkiem jest "że Ac ma się ładnie
> upgrejdować z Ra" będzie istotny jak będzie Ac.

Ale on już jest istotny. AC jest i "się robi" cały czas...

> A jak będzie Ac to większość takich niedzielnych developerów jak ja też
> będzie miało już pre-Ac, wiec HEAD będzie niewątpliwie swieższe niż
> RA-branch. I po co mi uprzykrzać życie teraz ?

Ale nikt nikomu nie uprzykrza życia...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...