redi i uprawnienia

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 18 Sie 2003, 19:46:57 CEST

On Monday 18 of August 2003 19:44, Paweł Gołaszewski wrote:
> hhmm... IMHO każdy build powinien lądować w test i po akceptacyjnym
> "klepnięciu po ramieniu" przez RM powinien lądować w ready. To jest takie
> ostatnie spojrzenie, żeby mieć trochę większą pewność, że przypadkiem nie
> rozpierdzieli się całości... W momencie jak coś wyląduje w ready - tak jak
> opisałeś w drugim punkcie.
>
> To tak wg mnie rozsądniejsza metoda, mniej na żywioł.

No tak, tylko przy czymś takim tracę wszelkie zalety nowej automatyki. Prawdę
mówiąc nie mam zielonego pojęcia jak to rozwiązać. Będę musiał się zastanowić
i poczekać co malekith powie.

O... kluje mi się jakiś pomysł. Idę do świątyni dumania.

> Warto to chyba już teraz robić.

Nie spieszy się, a wolę się dwa razy zastanowić, niż później zmieniać
założenia.