redi i uprawnienia

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 18 Sie 2003, 19:44:48 CEST

On Mon, 18 Aug 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Hmmmmmmmmmmmmmm. To może ja powiem jak działa nowa automatyka:
> - buildy normalne powodują ładowanie pakietu do ready na ftpie,
>   automatyczny upgrejd pakietu na builderze oraz jego trzymanie w
>   lokalnym keszu pakietów (żeby przy konieczności dobierania BRów nie
>   trzeba było ssać z sieci)
> - buildy testowe lądują w test na ftpie... i tyle Żadnych automatycznych
>   upgrejdów, żadnych keszów.

hhmm... IMHO każdy build powinien lądować w test i po akceptacyjnym
"klepnięciu po ramieniu" przez RM powinien lądować w ready. To jest takie
ostatnie spojrzenie, żeby mieć trochę większą pewność, że przypadkiem nie
rozpierdzieli się całości... W momencie jak coś wyląduje w ready - tak jak
opisałeś w drugim punkcie.

To tak wg mnie rozsądniejsza metoda, mniej na żywioł.

> Czy mógłbyś mi jeszcze raz podać jak ma wyglądać metodologia pracy nad
> pakietami, bo najwyraźniej będzie trzeba zmodyfikować automatykę (co mi
> się nie podoba, bo pythona znam... teoretycznie, a malekitha przez
> najbliższe dni niet). Chociaż. I tak póki co jest przenoszenie builderów
> i budowanie base, czyli to jeszcze nie są zbyt aktualne problemy.

Warto to chyba już teraz robić.

> Ja się na tagowaniu nie znam. Wymyśl coś konkretnego, dopisze się do
> automatyki i tyle.

Jak się wyśpię. Omal nie przeniosłem kernela dzimiego do updates... :) już
nic więcej dzisiaj nie dotykam (matrix czeka)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...