*.la w kde*

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 19 Sie 2003, 00:10:41 CEST

On Mon, Aug 18, 2003 at 09:45:19PM +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Dnia pon 18. sierpnia 2003 16:59, Jakub Bogusz wrote:
> (...)
>
> Mógłbyś pokazać dokładny zestaw makr, który zastosowałeś (jak krowie...) ?

 %build
+%{__libtoolize}
+%{__aclocal}
+%{__autoconf}
+%{__autoheader}
+%{__automake}
+%{__perl} admin/am_edit
 kde_htmldir="%{_htmldir}"; export kde_htmldir
 kde_icondir="%{_pixmapsdir}"; export kde_icondir
 %configure \

Być może do aclocal trzeba w niektórych pakietach dodać jakieś -I
z nazwą podkatalogu z makrami (w arts wszystko co trzeba było
w acinclude.m4).