*.la w kde*

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 23 Sie 2003, 22:09:16 CEST

Dnia pon 18. sierpnia 2003 16:35, Jakub Bogusz wrote:
> Widzę, że z rozpędu wszystkie *.la przeszły do podstawowych pakietów...
>
> Pliki .la tylko dla modułów wczytywanych przez ltdl (bez podania
> rozszerzenia .so) muszą być w pakietach podstawowych.
> .la dla normalnych bibliotek linkowanych dynamicznie przy kompilacji
> mogą sobie spokojnie być w -devel i nie śmiecić.
>
> (a miejscem dla .la dla modułów wczytywanych przez zwykłe dlopen() jest
> /dev/null - to tak żeby zestawienie było kompletne)

HiH!
Widzisz... chodzi o to, że mnie to trzeba raczej łopatologicznie.
Na przykładzie tego, co zrobiłeś z arts na head wiem tylko to, że *.la
mające "shouldnotlink=no" moga lądować w *-devel a te majace
"shouldnotlink=yes" - mają byc w pakiecie podstawowym.

Mam prośbę: mógłbyś mi tak w skrócie (ale szerzej niż w cytowanym wyzej
tekście) wyłozyc jaka jest ogólna metodologia postępowania w robieniu
tego typu porządków z bibliotekami? Oczywiscie domyslam się paru rzeczy,
jednak miło byłoby, gdybym mógł to zweryfikować :)

Dziekuje i poxdrawiam

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl