[OT się zrobiło] Re: SPECS: python-PyKDE.spec (RA-branch)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 19 Sie 2003, 21:45:00 CEST

Dnia Tue, 19 Aug 2003 19:09:42 +0200 (CEST) użyszkodnik Paweł
Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> napisał:

> HEAD != Nest.

Hmm, no ja właśnie miałem mały problemik - jak robić pakiecik na HEAD
nie posiadając HEAD a NEST? Wychodziłoby na to, że należy się
powstrzymać aż podstawowe pakiety wylecą z builderów i da się je jakoś
sensownie zainstalować (na przykład poldkiem z rescuecd).
W każdym razie wątpie by wielu z developerów posiadało system
przynajmniej w 99% zgodny z aktualnym stanem HEAD, więc cały rozwój
dystrybucji dzieje się na distro != PLD  (czyt. DC/NEST, Ra pomijam
akurat bo to osobny branch nie mający trafić do przyszłej wersji) Ale to
tylko takie motanei całej sytuacji z mojej strony...

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś