[OT się zrobiło] Re: SPECS: python-PyKDE.spec (RA-branch)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 19 Sie 2003, 22:02:40 CEST

On Tue, 19 Aug 2003, Łukasz Jernaś wrote:
> Hmm, no ja właśnie miałem mały problemik - jak robić pakiecik na HEAD
> nie posiadając HEAD a NEST? Wychodziłoby na to, że należy się
> powstrzymać aż podstawowe pakiety wylecą z builderów i da się je jakoś
> sensownie zainstalować (na przykład poldkiem z rescuecd). W każdym razie
> wątpie by wielu z developerów posiadało system przynajmniej w 99% zgodny
> z aktualnym stanem HEAD, więc cały rozwój dystrybucji dzieje się na
> distro != PLD (czyt. DC/NEST, Ra pomijam akurat bo to osobny branch nie
> mający trafić do przyszłej wersji) Ale to tylko takie motanei całej
> [...]

No nie... bez przesady...

Jeżeli masz środowisko nesto-podobne to śmiało możesz rozwijać na HEAD lub
w DEVEL. Wszystko zależy od charakteru pakietu. Różnie to może być i
zalecany jest po prostu rozsądek.

Nie rozumiem twoich dylematów....

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski