Kto administruje pocztą pld-linux.org i pld.org.pl?

Śro, 20 Sie 2003, 21:04:57 CEST

On Wednesday 20 of August 2003 20:51, Michal Kochanowicz wrote:
> Witam
>
> Od 6:30am dostaję spam przychodzący najprawdopodobniej na adresy:
> mkochano w pld-linux.org
> mkochano w pld.org.pl
>
> Są te emaile z różnymi polami From, Subject itd, ale nagłówki Received
> prowadzą do jednego hosta: 24.195.228.18.
>
> Do tej pory dostałem ich ponad 320(!!).
Robak Sobig (załączniki prawdopodobnie wycięte przez jakieś antywirusy po
drodze).

> Kilka godzin temu wysłałem maile z prośbą o zablokowanie poczty z w/w
> adresu lub usunięcie aliasów do postmaster w pld-linux.org oraz
> postmaster w pld.org.pl. Żadnej reakcji.
W pld.org.pl to kloczek, w pld-linux.org to ser (choć możliwość działania na
serwerze ma też malekith i ja ale jakoś maili postmasterowych nie dostajemy)

> Nie chcę odcinać tego spamu u siebie ponieważ jest on zróżnicowany pod
> względem From/Subject a nie chcę wycinać w sałości pld-linux.org /
> pld.org.pl.
Wszystkie te maile mają: X-MailScanner: Found to be clean - wytnij po tym.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux