Kto administruje pocztą pld-linux.org i pld.org.pl?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 20 Sie 2003, 21:10:43 CEST

--->[Quoting Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org>:]

> W  pld.org.pl  to  kloczek,  w pld-linux.org  to  ser  (choć
> możliwość działania  na serwerze  ma też  malekith i  ja ale
> jakoś maili postmasterowych nie dostajemy)

też  nie dostałem  tego listu,  albo go  nie zauważyłem  wśród
tysiąca innych - jeśli też  chcecie tyle dostawać, to wpiszcie
się do aliasa postmastera...

mkochano  to chyba  się wczoraj  urodził, nie  wie kto  niemal
od  początku  zajmuje się  pocztą  pld?  jak będzie  pisał  do
postmastera, to niech lepiej pisze bezpośrednio na berdyczów.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info