SPECS: users.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 21 Sie 2003, 13:29:29 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [19-08-2003 19:47]:
[...]
> To nawet teraz jest do realizacji w dosyć prosty sposób. Skrypt z bazą
> działające w ten sposób:
[...]
> Wady:
> - prawdę mówiąc nie przychodzą mi do głowy... może poza tym, że to
>   należałoby napisać ;)

> Co o tym myślicie? Bo ja nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie. Coś mi w
> tym wszystkim nie pasuje...

Pisałem o tym w wątku "Obsoletes czy nie obsoletes" (bez odzewu)
i wystąpiłem ochotniczo do implementacji.  Ale sam nie czuję się
władny podjąć decyzji w tym temacie.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]