SOURCES: vfmg.html (NEW) vfmg-README (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 21 Sie 2003, 16:41:09 CEST

On Thu, Aug 21, 2003 at 04:34:17PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> 1.23 zamiast 1.1.1.23
wersjonowanie przez cvs-a poszególnych plików a wersjonowanie
softu to dwie odrębne sprawy. możesz używać tagów.

> Wcześniej cvs import też odmawiał stworzenia vendorbrancha z mniej jak
> dwiema kropkami (czyli niżej jak 1.1.1.1 nie mogłem zejść).
no i? po co Ci mniej niż jedna kropka? :-)

> Ja? Przeżyję brak modułu;)
w związku z tym, my mamy cierpieć burdel w cvs-ie?

    wrobell <wrobell w ite.pl>