SOURCES: vfmg.html (NEW) vfmg-README (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 21 Sie 2003, 17:16:02 CEST

On Thu, Aug 21, 2003 at 16:41:09 +0200, wrobell wrote:

> no i? po co Ci mniej niż jedna kropka? :-)

Żeby oszczędzać bajty w transmisji przez sieć;P

> w związku z tym, my mamy cierpieć burdel w cvs-ie?

Potrafię wskazać projekty, które mają w SOURCES więcej plików, niż mój.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
                                 http://vfmg.sourceforge.net/