Obsoletes czy nie obsoletes

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 22 Sie 2003, 12:59:38 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [22-08-2003 09:16]:
> On Fri, 22 Aug 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Jakieś za?

Jeszcze nie jestem pewny, które jest właściwe.

> Bo przeciw jest to, że łatwiej (raczej) będzie w tym dłubać przy osobnych
> plikach.

Z jednej strony, powinny być w jednym, bo te dane są ze sobą silnie
związane: user należy do grupy, a grupa nie ma sensu bez usera.
Z drugiej: de facto są to różne dane, no i -- jak napisałeś -- łatwiej [1]
je trzymać osobno.

[1] Lub: ,,po mniejszej linii oporu''.

> No - to pisałem w innym poście.
> W %pre sprawdzać i jeżeli tak jest to odmawiać działania. Po wyjściu z
> %pre nie powinno nic złego się dziać.

No dobra.

> Tyle, że tutaj wtedy powinno się sprawdzać czy rpm nie jest uruchomiony z
> --force (da się to jakoś przekazać do proponowanego skryptu?)

Nie wiem.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]