Obsoletes czy nie obsoletes

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 22 Sie 2003, 09:16:49 CEST

On Fri, 22 Aug 2003, Radoslaw Zielinski wrote:

> Racja.
>
> Dodatkowo, łatwiej będzie wymuszać aktualizacje takiego małego pakietu,
> jeśli coś spaprzemy (a spaprzemy :-).

hehehe - nie ma to jak realizm ;)

> Aha: i czy bazy userów / grup nie powinny być połączone?

Jakieś za?
Bo przeciw jest to, że łatwiej (raczej) będzie w tym dłubać przy osobnych
plikach.

> Z jednej strony, dobrze byłoby usuwać zbędne grupy.  Z drugiej,
> nieładnie usuwać, jeśli admin założył grupę ,,z ręki''.  W sumie,
> dotyczy to też userów... Co jeśli założony user/grupa ma inny uid/gid?

No - to pisałem w innym poście.
W %pre sprawdzać i jeżeli tak jest to odmawiać działania. Po wyjściu z
%pre nie powinno nic złego się dziać.

Tyle, że tutaj wtedy powinno się sprawdzać czy rpm nie jest uruchomiony z
--force (da się to jakoś przekazać do proponowanego skryptu?)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...