/sbin/ldconfig a nowy rpm

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 22 Sie 2003, 17:32:21 CEST

On Fri, 22 Aug 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Ale jaja... rpm próbuje być za mądry - i mu to nie wychodzi.
> Fragment kodu z rpm/lib/psm.c:
[CIACH]
> [...i jeszcze kawałek dalej, sprawdzanie w treści skryptu]

Dżizas - po jaką cholerę coś takiego?? Rozumiem, że żeby szybciej
instalacja przebiegała, ale... to IMHO nie tędy droga.

Kiedyś rzuciłem pomysł grup pakietów i tutaj także on miałby zastosowanie,
bo wystarczyłoby, żeby biblioteki były w grupie jednej i %post grupy
wymagał robienia ldconfig (oczywiście, byłyby problemy przy zmianach
bibliotek systemowych, ale to chyba da się załatwić innym ich
zakwalifikowaniem).

> Coś mu to przewidywanie nie wychodzi - i jeśli w jednym przebiegu
> instalujemy kilka pakietów z bibliotekami, to ldconfig zostanie
> uruchomiony tylko dla pierwszego z nich - dla bibliotek z następnych
> pakietów symlinki już się nie utworzą... (adgor: to była przyczyna tego
> przypadku z KDE!)
>
> Ktoś ma pomysł jak to poprawić (żeby wywoływał ldconfig przy ostatnim
> pakiecie, nie pierwszym?), czy wyciąć?

hmmm... IMHO wyciąć, ale... mam wątpliwości...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...