[rpm] Rozwiązywanie wirtualnych właściwości na nazwy pakietów

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 22 Sie 2003, 14:15:37 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [22-08-2003 11:07]:
[...]
> Co by nie powiedzieć to rozwiązywanie zależności jest wygodne na małych
> systemach, gdzie rzeczy typu poldek są zbyt wielkie. Mam taką maszynę,
> gdzie ładowanie poldka kończy się OOM. Byłbym bardzo niepocieszony, gdybym
> musiał się przedzierać przez wpisy w postaci surowej...

Dla takich systemów, wygodna byłaby baza odpytywalna po HTTP...
Taki monitor dystrybucji -- jakie pakiety, gdzie dostępne (URL
i linia dystrybucji), --requires, --provides, --obsoletes, -qlv,
-qi, -qc itp.  IIRC Debian ma taki bajer.

Może ma ktoś czas/ochotę na zajęcie się projektem czegoś takiego...?
Sama analiza problemu i struktura bazy to już byłoby coś.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]