SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 26 Sie 2003, 00:18:26 CEST

On Tue, Aug 26, 2003 at 12:04:19AM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> No sorry, ale nie mam zamiaru bawić się w pilnowanie całej dystrybucji :)
albo jesteś RM, albo nie. albo się poczuwasz za całość, albo daj sobie
spokój.

> Nie. Ale jak masz snapa rpma, to nie ładujesz go od razu na HEAD, tylko na
> branch, póki nie osiągnie pełnego numerka. No po prostu na HEAD będzie się
> ładowało pełne wersje pakietów. Nie będzie to niestety hiper stabilne, ale
> pozwoli na trzymanie się nowości (a jak ktoś lubi snapy, to będzie sobie
> siedział na neście). Może być?
może być. i ja tak robię obecnie, ale realia są deko inne. oj, czuję,
że życie Cię doświadczy... ale widocznie musisz się o tym przekonać sam.

    wrobell <wrobell w ite.pl>