SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 26 Sie 2003, 00:13:47 CEST

On Tuesday 26 of August 2003 00:18, wrobell wrote:

> albo jesteś RM, albo nie. albo się poczuwasz za całość, albo daj sobie
> spokój.

I może kde też mam pilnować? :) Nie żartuj. Jestem RM od krzyczenia jak ktoś
coś popsuje i organizowania pracy, a nie od robienia roboty za innych ludzi.
Nie mam zamiaru pilnować gnusa, bo nie używam, nie mam zamiaru pilnować
gnoma, bo nie używam, nie mam zamiaru pilnować (...), bo nie używam, nie mam
zamiaru pilnować xemacsa, bo nie używam.
Kloczek próbował robić za mądrzejszego niż był i wiadomo jak to się skończyło.
Ja mam inną metodę - każdy ma własną piaskownicę i się nią interesuje. Jeśli
komuś się nudzi i ma zamiar pilnować wszystkich pakietów w dystrybucji, to ja
mu nie wróg. Ja nie mam na to ani czasu ani ochoty (poza tym doba jest za
krótka).

> może być. i ja tak robię obecnie, ale realia są deko inne. oj, czuję,
> że życie Cię doświadczy... ale widocznie musisz się o tym przekonać sam.

Się zobaczy :)