Chcę świeższego INN'a.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 24 Sie 2003, 23:40:21 CEST

Witam,

W Ra jest inn-2.3.2-10 (i chyba nic nowszego).
W związku z powyższym (i poniższym) uprzejmie proszę o ew. SUGESTIĘ:
./builder -a -g -r $SUGESTIA inn.spec (or sh like that) + co ew .wyrzucić ze
speca (potrzebuję minimalnej funkcjonalności).
Wymagania szczegółowe: działa i ma *ovdb*.
Uzasadnienie/a:
0. korzystam z	modem ->	feeder v1 -> inn -> knode
					suckmt    ->
0.5 Jestem wygodny, nie chcę przerabiać wszystkiego od początku.
1. Changes from 2.3.2 to 2.3.3
[...]
* Two bugs in repacking overview index files and a reliability bug with
      writing overview data were all fixed in the tradindexed overview
      method, hopefully making it somewhat more reliable, particularly for
      makehistory.
2. Właśnie zaczęły się cyrki - na comp.os.linux.announce mam posta z
pl.comp.mail.mta o mks vir, w jednym wątku ktoś pisze o zupie, drugi o du...
Fakt, że zabrakło mi kilka razy pamięci (nieliczni wiedzą, dlaczego) i trochę
procesów (w tym innd) zakończyło swój żywot niespodziewanie.
3. Po zaznaczeniu tytułu posta w Knode czekam na wyświetlenie jego treści 1
min. aktualnie mam tradindex i 1 cycbuffa 512MB.
4. Kiedyś, jak zaczęły się cyrki z bazą overview (2.) z inn-2.3.2-5 (hrm...
dystrybucyjnym z RH7.2 ), skompilowałem (mając zerowe pojęcie, co czym się
je) ze źródeł 2.3.3, posiłkując się pakietami db?-devel RH  --with-berkeleydb
i ovdb działało to bezbłędnie.
5. Nie uznaję rozwiązań alternatywnych leafnode, slrn-pull ... i lubię inn'a
(co nie znaczy, że się na nim znam, bo nie znam).

Post niby nadaje się na users, users mi chyba nie pomogą.

Pzdr.
Tomek

--
Tomasz Wittner