Chcę świeższego INN'a.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 25 Sie 2003, 11:47:49 CEST

On Sun, Aug 24, 2003 at 11:40:21PM +0200, Tomasz Wittner wrote:
[...]
> [...]
> [...]
> * Two bugs in repacking overview index files and a reliability bug with
>       writing overview data were all fixed in the tradindexed overview
>       method, hopefully making it somewhat more reliable, particularly for
>       makehistory.
> 2. Właśnie zaczęły się cyrki - na comp.os.linux.announce mam posta z
> pl.comp.mail.mta o mks vir, w jednym wątku ktoś pisze o zupie, drugi o du...
> Fakt, że zabrakło mi kilka razy pamięci (nieliczni wiedzą, dlaczego) i trochę
> procesów (w tym innd) zakończyło swój żywot niespodziewanie.

innd przy nagłym zgonie już tak ma, że potrafi skaszanić overview lub
history. 2.3.3 też mi takie numery robiło - potrzebne było makehistory
i makedbz.
2.4.0 jeszcze nie, ale teraz mam sprawnego UPS-a i przed eksperymentami
z jądrem robię innd stop && sync...

> 3. Po zaznaczeniu tytułu posta w Knode czekam na wyświetlenie jego treści 1
> min. aktualnie mam tradindex i 1 cycbuffa 512MB.
> 4. Kiedyś, jak zaczęły się cyrki z bazą overview (2.) z inn-2.3.2-5 (hrm...
> dystrybucyjnym z RH7.2 ), skompilowałem (mając zerowe pojęcie, co czym się
> je) ze źródeł 2.3.3, posiłkując się pakietami db?-devel RH  --with-berkeleydb
> i ovdb działało to bezbłędnie.

2.3.3 możesz próbować z --date 2003-06-28

2.4.0 z HEAD, tylko inn.conf trzeba uaktualnić (nowy inn nie trawi
kilku opcji, które tam są).