SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 25 Sie 2003, 19:05:32 CEST

On Monday 25 of August 2003 13:54, Michał J. Podyma wrote:
> ztcp gadka byla taka ze jak nie bedzie mial kto naprawic wezmie sie
> starszego dzialajacego

Ja się nie znam na xemacsie, nikt najwyraźniej zainteresowany tym, że się nie
buduje nie jest, więc co ja się będę szczypał :) Jak komuś zacznie
przeszkadzać, że nie ma na ftpie (a pewnie zacznie), to coś z tym zrobi. To
jest obecnie *żaden* problem, żeby puścić nowe wersje do przebudowania.

A skoro już przy tym jestem - jak niektórzy pewnie pamiętają dosyć dużo
krzyczałem na kloczka odnośnie bezsensownego podbijania releasów. No więc
póki gromadzę całą dystrybucję, to releasy będę podbijał nawet z nudów.
Później natomiast powracamy do normalnej powściągliwości :)