SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 25 Sie 2003, 19:21:31 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Mariusz Mazur wrote:
> A skoro już przy tym jestem - jak niektórzy pewnie pamiętają dosyć dużo
> krzyczałem na kloczka odnośnie bezsensownego podbijania releasów. No
> więc póki gromadzę całą dystrybucję, to releasy będę podbijał nawet z
> nudów.  Później natomiast powracamy do normalnej powściągliwości :)

hehehe - jak sam widzisz takie podbijanie releasów jest potrzebne i nie ma
co się szczypać :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...