SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 25 Sie 2003, 21:04:44 CEST

On Mon, Aug 25, 2003 at 06:47:23PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Odkręcenie commitów to jest kein problem. Natomiast xemacs raz się (a) nie
> budował, a drugi raz się (b) wywalało to coś przy budowaniu ac/am/gt. A gdyby
> na ftpie wylądowały src.rpmy które by default się wywalają (bo trzeba
> wiedzieć, że należy użyć bconda), to zaś ktoś inny by się czepiał :)
>
> O ile mi wiadomo założenie jest takie, że na ftpie lądują takie src.rpmy,
> które się budują, a nie takie w których trzeba zastosować wiedzę tajemną,
> żeby się budowały (czytajcie: nie będzie puszczania pakietów z bcondami...
> [...]

ano trzeba. tylko tu chodzi o coś innego. wrzucenie z bcondami byłoby
_tymczasowe_. dopóki xemacs i emacs się nie zjawią.

tymczasem rozbijasz robotę na HEAD tym, którzy na tych pakietach pracują
(developerzy, nest). bo raz bcondów trza użyć, a raz nie.

    wrobell <wrobell w ite.pl>