Nowa automatyka builderów (było: Re: SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD))

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 26 Sie 2003, 00:36:58 CEST

Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> [25-08-2003 21:18]:
> Źle się wyraziłem - po prostu nie ma prawa być sytuacji w której jest
> konieczne wysłanie zlecenia jeszcze raz na dokładnie ten sam src.rpm.
> Bo i po co?

Żeby można było używać jej offline (dla ustalenia uwagi: poza oficjalnymi
builderami PLD).

Żeby można było przy jej pomocy w bliżej nieokreślonych celach przebudować
z SRPMów całą dystrybucję.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]