SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 25 Sie 2003, 21:59:34 CEST

On Monday 25 of August 2003 21:56, wrobell wrote:
> a później ją wycinać? i tak w kółko co jakiś czas?

W kółko? To jest sytuacja wyjątkowa, bo xemacsa po prostu nie ma. W momencie w
którym na ftpie (i builderach) wyląduje całość docelowych pakietów Ac, to
taka sytuacja już się nie powtórzy, aż do następnej linii dystrybucji.
Po prostu dążę do tego, żeby sytuacja na HEAD odzwierciedlała faktyczny stan
dystrybucji.
Przeanalizowałem argumenty innych i swoje i wyszło na to, że inni uparcie nie
dostrzegają problemu, albo też świadomie go ignorują. W tej sytuacji nie mam
innego wyjścia jak zrobić wedle własnego uznania licząc na to, że pozostała
część deweloperów przestanie ignorować oczywiste problemy i przyzna mi rację.
Panowie. Chyba przez te pare lat zdąrzyliśmy się nauczyć, że fakty to fakty i
żadna gadanina ich nie zmieni.

> w taki, że co jakiś czas zmieniają się domyślne BR dla w/w pakietów.

I to powoduje, że... ?