SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 25 Sie 2003, 22:56:11 CEST

On Mon, Aug 25, 2003 at 09:59:34PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> W kółko? To jest sytuacja wyjątkowa, bo xemacsa po prostu nie ma. W momencie w
> którym na ftpie (i builderach) wyląduje całość docelowych pakietów Ac, to
> taka sytuacja już się nie powtórzy, aż do następnej linii dystrybucji.
czyli sam przyznajesz, że to tylko tymczasowa sprawa. bo i tak
w końcu w ac znajdą się w/w pakiety z funkcjonalnością dla
xemacs-a/emacs-a. więc po co żonglować commitami i wprowadzać zamieszanie?

jedynym argumentem, który podałeś (jeśli coś przegapiłem...) to fakt, że
.src.rpm-y będą ok. ale w/w pakiety i tak nie mają standardowej
funkcjonalności. więc co za różnica? przecież pakiety na ftp-ie są
do bani i będzie trzeba je w końcu przebudować, odkręcać commity...
bez sensu.

> Po prostu dążę do tego, żeby sytuacja na HEAD odzwierciedlała faktyczny stan
> dystrybucji.
ac? po co?

[...]
> I to powoduje, że... ?
ktoś chce posłać na builder nest w/w pakiety i przez Ciebie musi użyć
teraz bcondów.

    wrobell <wrobell w ite.pl>