SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pon, 25 Sie 2003, 22:16:43 CEST

On Mon, Aug 25, 2003 at 09:16:37PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> Nie będę czytał changelogów do całego systemu. Co do subiektywności:
> - zmienia zawartość binarki/w inny sposób zmienia funkcjonalność programu
> (bugfix) - podbijamy cały release
> - zmieniamy coś z dokumentacji/domyślnych konfigów/tłumaczeń - kawałek releasu
zmiana domyślnych konfigów? tych nieoznaczonych jako noreplace? ;)
W sytuacji gdy zmienia się domyslne zachowanie pakietów imho musi być
podbite release. A gdy się nie zmienia... pakiet może sobie poczekać -
nie ma sensu go puszczać na buildery.
w każdym razie mi się niecałkowite release nie podobają.
a zmiana release - w sytuacji gdy pakiet trafi na buildery co szkodzi
podbic mu release nawet o kilka sztuk? kto chce to zainstaluje. kto nie
może - poczyta changelogi ;)