SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 25 Sie 2003, 22:18:32 CEST

On Monday 25 of August 2003 22:16, undefine w aramin.net wrote:
> zmiana domyślnych konfigów? tych nieoznaczonych jako noreplace? ;)
> W sytuacji gdy zmienia się domyslne zachowanie pakietów imho musi być
> podbite release. A gdy się nie zmienia... pakiet może sobie poczekać -
> nie ma sensu go puszczać na buildery.
> w każdym razie mi się niecałkowite release nie podobają.
> a zmiana release - w sytuacji gdy pakiet trafi na buildery co szkodzi
> podbic mu release nawet o kilka sztuk? kto chce to zainstaluje. kto nie
> może - poczyta changelogi ;)

No właśnie to jest ten problem, że niektórzy chcą mieć nowe many na ftpie, czy
rzeczy w tym stylu i trudno im zabronić. Ale ja nie mam zamiaru dla polskiego
mana (czy też nowego obsolete, bo te też się zdarzają, a są potrzebne przy
przejściach z innych distro) ściągać pare mega pakietu. Imho wymyśliłem złoty
środek, a jak na razie usłyszałem tylko, że się komuś kropka w releasie nie
podoba (mi się honej nie podoba, bo jest paskudny, ale to nie oznacza
automatycznie, że nie powinno go być :).