SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 25 Sie 2003, 23:37:42 CEST

On Monday 25 of August 2003 23:36, wrobell wrote:

> tak Ci się tylko wydaje. idę o zakład, że przy ,,odkręcaniu'' o jakimś
> pakiecie zapomnisz. i zrobi się trochę dłużej.

Jeśli ja zapomnę, to ktoś inny sobie przypomni. A jak sobie nie przypomni, to
znaczy, że nikomu to nie potrzebne.

> nie bardzo rozumiem. chcesz przerzucić nest na branch-a? a ac na head?

Nie mam zamiaru nic przerzucać. Po prostu na HEAD nest i dc będą ignorowane,
bo będzie służyl do Ac (tzn. nie będzie tak, że ja używam bconda, żeby się na
neście budowało, tylko nest będzie używał bconda, albo się wynosi na branch).
Czyli będzie tak jak przed mrożeniem Ra.

> imho, możesz zapomnieć, że będzie ,,tak samo jak przed mrożeniem ra''
> i wypuścisz w ten sposób stabilne distro, ponieważ jest zbyt wiele
> pakietów by utrzymać to w kupie na head bez mrożenia.

Nie mówię tu o wypuszczania stabilnego distro (to jest temat rzeka który
będzie trzeba kiedyś poruszyć, ale nie dziś i nie jutro), tylko o systemie
wydawania pakietów na najbliższy czas. A będzie taki, że na head będą
działające rzeczy, które następnie będą lądowały na ftpie.