SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 25 Sie 2003, 23:36:59 CEST

On Mon, Aug 25, 2003 at 11:08:09PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Jeden commit to dla ciebie zamieszanie? A co do xemacsa - ja nie mam pojęcia
jaki jeden? jeden to był teraz. za jakiś czas będą następne.

[...]

> Odkręcanie commitów to jest żaden argument. Trwa to jakieś 10 sekund.
tak Ci się tylko wydaje. idę o zakład, że przy ,,odkręcaniu'' o jakimś
pakiecie zapomnisz. i zrobi się trochę dłużej.

> [...]
> commitami', to nie jest argument).

> Eeeee. Prawdę mówiąc rozbraja mnie to pytanie. Dla tych samych powodów dla
> których RA-branch odzwierciedla stan ra. Pamiętasz jak było przed mrożeniem
> Ra? No. To będzie tak samo. Nest zamiast wypełniać brak Ac będzie sobie
> siedział z ograniczoną ilością pakietów branych z jakichś branchów. Chyba, że
> ktoś ma pomysł na jakąś rewolucję? Bo jeśli nie, to ja nie mam najmniejszego
> zamiaru zwracać uwagi na to, że na neście się przestało coś budować (tak samo
> jak nie mam zamiaru zwracać uwagi na DC).
nie bardzo rozumiem. chcesz przerzucić nest na branch-a? a ac na head?

imho, możesz zapomnieć, że będzie ,,tak samo jak przed mrożeniem ra''
i wypuścisz w ten sposób stabilne distro, ponieważ jest zbyt wiele
pakietów by utrzymać to w kupie na head bez mrożenia.

> A przez to, że ktoś sobie chce puścić na nest (po co? obecnie istnienie sporej
> ilości pakietów na neście będzie bezcelowe, bo się praktycznie niczym nie
> będą różniły), to ja mam używać bcondów?
co do nest-a, to się okaże. imho myślę, że się mylisz... co do bcondów,
to tak, powinieneś użyć bcond-a. nie jesteś sam.

    wrobell <wrobell w ite.pl>