SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 25 Sie 2003, 23:44:53 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Ano niegłupi, ale masz ochotę czytać logi do wszystkiego? Bo ja nie.
> Wprowadzenie takiego systemu releasowania nic nie kosztuje (?), a
> pozwala na łatwiejsze odsiewanie nieistotnych poprawek. I wilk syty (/me
> wolf) i ofca cała (ofca = wszyscy ci którzy robią cosmeticsy i bawią się
> w upgrejdowanie manów suahili).

Kłania się pole severity w rpm-ie.

Kiedyś dosyć intensywnie z Pawłem Kołodziejem na temat implementacji
rozmawialiśmy... i na tym się wtedy skończyło.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...