SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 25 Sie 2003, 23:45:54 CEST

On Monday 25 of August 2003 23:44, Paweł Gołaszewski wrote:
> Kłania się pole severity w rpm-ie.
>
> Kiedyś dosyć intensywnie z Pawłem Kołodziejem na temat implementacji
> rozmawialiśmy... i na tym się wtedy skończyło.

Hmmmmmmmm. Brzmi interesująco. I to bardzo. Bo zamiast gapić się na ilość
kropek w Release wystarczyłoby odpowiednio ustawić poldka. Coście wtedy
wymyślili?

I czy może Jeff nadaje się już do łatwego definiowania pól X- w rpmie?