SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 25 Sie 2003, 23:50:25 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Mariusz Mazur wrote:
> No właśnie to jest ten problem, że niektórzy chcą mieć nowe many na
> ftpie,

Coś ci się....

Dokumentacja jest równie istotna jak cała reszta. To, że ty jako
dokumentacji używasz kodu.... :PP

> rzeczy w tym stylu i trudno im zabronić. Ale ja nie mam zamiaru dla
> polskiego mana (czy też nowego obsolete, bo te też się zdarzają,

Cholera, przecież to są istotne rzeczy, żeby ładnie upgrade przebiegał...

> przejściach z innych distro) ściągać pare mega pakietu. Imho wymyśliłem
> złoty środek, a jak na razie usłyszałem tylko, że się komuś kropka w
> releasie nie podoba

Przyzwyczajaj się :)))

Poważniej - to nie jest środek, ale niezbyt miłe obejście problemu.
Rozwiązane to będzie przez pole severity dopiero...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...